Într-o lume care are din ce .n ce mai multă nevoie de experţi .n domeniul jurnalismului, publicităţii și al relaţiilor publice, FJSC dezvoltă și pregătește profesioniști în aceste domenii. FJSC îmbină abordările originale și creative ale subiectelor de studiu cu asumarea misiunii formării unor specialiști în jurnalism și știinţele comunicării, dotaţi cu un spirit creativ dezvoltat și dedicaţi informării corecte și echilibrate a publicului
LICENŢĂ
Jurnalism
Jurnalism (ID)
Comunicare și relaţii publice
Comunicare și relaţii publice (ID)
Publicitate
Publicitate (ID)
MASTER
Campanii de comunicare .n publicitate și relaţii publice
Cercetare aplicativă .n știinţele comunicării
Comunicare și resurse umane
Istoria ideilor, mentalităţilor și culturii de masă (sec. XIX–XXI)
(.n colaborare cu Facultatea de Istorie)
Jurnalism și comunicare politică
Jurnalism tematic
Managementul instituţiilor mass-media
Modă, Publicitate, Consum
Producţie multimedia și audio-video
M.dias, d.veloppement et soci.t. (.n limba franceză)
Advertising and Digital Communication (.n limba engleză)
DOCTORAT
Școala Doctorală de Știinţe ale Comunicării